Alla inlägg den 21 augusti 2015

Av ToKeR - 21 augusti 2015 14:30

Kidnapping Mr.Heineken 


FIlmen handlar om historien om planeringen, utförandet och följderna av kidnappningen av ölmagnaten Alfred "Freddy" Heineken, som resulterade i den största lösensumman som någonsin betalats för en individ.
 
Jag tyckte filmen var lite seg ibland men helt ok se.Men att man lyckas göra en sådan kidnappning är rätt sjukt!.Helt klart en film ni kan se en kväll ni itne har något annat se!
 
Betyg 3/5
 
 

 
Av ToKeR - 21 augusti 2015 14:23

Chocolate city


Filmen handlar om livet för en kämpande student förändras på ett ögonblick när han en kväll möter ägaren till en manlig strippklubb.
 
Jag tycker denna speglar Magic Mike så gillar ni den så gillar ni denna.Men den är helt okej se.
 
Betyg 3/5
 
 

 
Av ToKeR - 21 augusti 2015 14:19

The right kind of wrong


Filmen handlar om Leo som arbetar som diskare och blir kär i en tjej på hennes bröllopsdag.


Jag tycker filmen är helt okej men typisk tjejfilm. Romantisk komedi men killen i filmen är ju självaste Jason Stakehouse i True Blood. Ni måste se den för den är stört skön och han spelar som vanligt störtskönt!. 


Betyg 4/5


 

 

 
Av ToKeR - 21 augusti 2015 12:21

Blue mountain state


Serien handlar om Craig, Alex och Sammy som pluggar första året på Midwestern College Football Program i Blue Mountain State. De sista de är intresserade av är att plugga, istället siktar de in sig på galna fester, öl och brudar i mängder och så lite sömn som möjligt. De är collegetider och livet leker.
 
Jag älskar denna serien! Jag har sett den 2 gånger men fortfarande lika bra.! Handlar om college räcker nog med att jag säger det :)..Se den ni kommer älska den! 
 
 
Betyg 5/5
 
Ovido - Quiz & Flashcards