Alla inlägg den 19 juni 2015

Av ToKeR - 19 juni 2015 09:29

Hej alla jag ville bara önska er en trevlig Midsommar!

Ta hand om er alla nära och kära samt var snäll mot varandra! Det händer så mycket skit i denna värld att man blir orolig och irriterad på varför man gör så. 

Hur man kan behandla andra så som man gör är för mig konstigt. Man borde istället vara mer tacksam för att man finns och hjälpa varandra istället. 


Så drick inte för mycket ikväll och ta hand om varandra! 

Skål och Glad midsommar mina vänner!

Tack för du tittar på min blogg och välkommen åter!


Mvh ToKeR

Av ToKeR - 19 juni 2015 09:23

Jurassic World


Filmen handlar om John Hammonds dröm om en nöjespark med levande dinosaurier och äntligen har den förverkligats. Arbetet med genetiskt material har givit forskarna mer kunskap om de förhistoriska jättedjuren än de kunnat drömma om. Nu har de förstått så mycket om utvecklingen att de törs undersöka hur den skulle fortsatt om inte en meteorit satt punkt för dinosauriernas välde ...


Jag har sett alla Jurassic och jag måste säga de är mycket bättre än man tror de ska vara. Denna Jurassic World är mycket bättre än jag trodde den skulle vara. Alla effekter och hur de gjort dinusarierna är otroligt coolt. Måste säga Steven S är otrolig på göra filmer!


Betyg 4/5


 


 
Av ToKeR - 19 juni 2015 09:18

Chappie


Barn som som kommer till vår värld påverkas av sin omgivning. Det är likadant för Chappie. Det som skiljer Chappie från andra barn är att han är en robot. En robot som likväl kan tänka och känna som andra, och som kommer att ändra människors syn på robotar för all framtid.

 Filmen var mycket mycket bättre än jag trodde den skulle vara. Helt klart en film du måste se. SÅ är du inte mycket för sci-fi ge den en chans ändå. Du kommer bli mycket överaskad. Bra action och bra skådisar. 
 
Betyg 4.5/5
 
 
Av ToKeR - 19 juni 2015 09:15

Night at the Museum: Secret of the Tomb

Filmen handlar om den galnaste natten hittills när allas vår favoritnattvakt Larry beger sig ut i världen med sina udda vänner från New York. Den här gången träffar de en massa historiska personer från The British Museum i London och tillsammans ger de sig ut på en äventyrlig jakt för att rädda magin som ger dem liv på natten

Jag älskar dessa filmerna störtsköna. Bra skådisar och småtrevlig film. Händer något hela tiden och har du inte sett de andra 2 så måste du se alla 3  :) .Helt klart en triologi för denna helg efter firandet!.
 
Betyg 4.5/5
 
 

Skapa flashcards