Alla inlägg den 8 maj 2015

Av ToKeR - 8 maj 2015 22:23

Homefront


FIlmen handlar om Phil som är en DEA-agent som efter hans fru dött säger upp sig och flyttar med sin dotter till en lugn småstad, men det dröjer inte länge innan han hamnar i bråk med en lokal knarkboss.


Som ni vet älskar jag Jason Statham som skådis och detta är en av hans nya som kommit. En mycket bra actionrulle än en gång från han. GIllar du jason och action måste du bara se denna film!. 


Betyg 5/5


 


 
Av ToKeR - 8 maj 2015 22:19

Delivery man


Denna film handlar om David Wozniak som alltid har levt ett enkelt liv och arbetar som förare på familjens charkuteriaffär, med sidoinkomster som spermadonator. Han är bekymmerslös för att inte säga ansvarslös och, ska det snart visa sig, far till hundratals barn. Nu vill över hundra av dem lära känna sin far och de är David på spåren. 

Jag älska denna film, en rolig komedi och rätt skrämmande :).Ett måste för filmälskare att se. 
 
Betyg 5/5
 
 
Av ToKeR - 8 maj 2015 22:13

Hercules


Filmen handlar om mannen och myten Hercules leder ett band av legosoldater för att avsluta ett blodigt inbördeskrig i landet av Thrakien och återföra den rättmätige kungen till sin tron. Med en från födseln plågad själ har Hercules styrkan av en gud men känner lidande som en människa.

Jag tyckte denna film var helt ok jag gillar the rock som spelar hercules. Som de flesta filmer är,är denna lite överdriven men som jag sagt se och ge din egna syn.
 
Betyg 3/5
 
 
Skapa flashcards